poniedziałek, 04 czerwca 2018
WARUNKI GWARANCJI, UDZIELANEJ NA MEBLE W FIRMIE MSS
Gwarant zapewnia Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, pod warunkiem ich właściwego użytkowania. Gwarancja łącznie z zawartą w gwarancji rękojmią zostaje udzielona osobie
fizycznej na okres 24 miesięcy od daty wydania mebli kupującemu. W przypadku zakupu komercyjnego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
- zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 (Dz.U. 02141.1176): jest to zakup dokonany przez osobę fizyczną, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
- zakup komercyjny – dokonany przez podmiot gospodarczy lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji po upływie okresu gwarancji, jeżeli zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed jego upływem.
Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia powstałe u Kupującego, w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowania, przechowywania, konserwacji lub samodzielnej naprawy;
- uszkodzenia mechaniczne i uszkodzenia zewnętrzne powierzchni wyrobów powstałe na skutek działania przyczyny zewnętrznej (termicznej, chemicznej, lub inne spowodowane działaniem lub zaniechaniem działania użytkownika);
- wady i uszkodzenia, o których Kupujący został poinformowany przed zakupem i w wyniku których obniżono cenę wyrobu;
- uszkodzenia powstałe w skutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia,zgodnego z właściwościami lub przeznaczeniem produktu, a w szczególności zarysowania, przebarwienia lub zmatowienia produktu;
– zamierzone przez producenta w pierwowzorze różnice w materiałów, odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano mebel,
– zmiany tonacji wybarwienia powłoki lakierniczej, związanej z narażeniem jej na długotrwałe działanie czynników niekorzystnych (podwyższona temperatura, dym tytoniowy itp.)
- uszkodzenia wynikłe z działania wysokich temperatur przekraczających wytrzymałość frontu np. skurczenie folii czy jej odklejanie
- ze względu na uwarunkowania technologiczne wystąpienie na powierzchni jednego metra kwadratowego frontu oklejonego folią PCV wgnieceń i/lub wysklepień o średnicy do 2 mm i wysokości 0,3 mm w ilości 4 sztuk
.-mikrorysy frontów (bez naruszenia struktury frontu) powstałe wskutek montażu frontów na korpusach szafek (frezowanie oraz montaż zawiasów, uchwytów, itp.)
- nieprzechodzący między formatkami rysunek usłojenia
- uszkodzenia/napuchnięcia blatu w miejscu osadzenia zlewu, płyty grzewczej gdy naruszona jest struktura uszczelki i/lub silikonu spowodowane upływem czasu i użytkowaniem ,a które przy montażu były założone wg zaleceń producenta w/w sprzętów
-wyszczerbienia płyty przy krawędziach do wielkości 1mm
Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu wad, przyjmuje punkt sprzedaży, w którym dokonano zakupu wyłącznie w formie pisemnej.
Reklamacje będą załatwione w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub przez wymianę elementów nie wymagających wysłania lub zamawiania ich przez producenta. W przypadku gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie zasadności reklamacji lub sprowadzenie nowego towaru termin na usunięcie wady w uzasadnionych przypadkach może ulec wydłużeniu.
Usługom serwisowym/gwarancyjnym nie podlegają czynności, np. wymiany żarówki, regulacja zawiasów,drzwi przesuwnych, dokręcenia poluzowanej śruby, usunięcia zabrudzeń, doszczelnienie blatu w miejscu osadzenia zlewu lub płyty, itp.
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nie zapoznania się klienta z niniejszymi warunkami gwarancji, użytkowania i konserwacji gdyż dokument ten jest ogólnodostępny w punkcie sprzedaży oraz jest dołączany do umowy zakupu oraz protokołu odbioru mebli .
DATA ……………………..PODPIS……………………………………………